01/07/2017

Wymianka owocowa

Jakiś czas temu Katarzyna z bloga: Krzyżykowe szaleństwo,
zorganizowała wymiankę owocową,
z okazji Międzynarodowego Dnia Owoców, który przypada dzisiaj.
A że temat fajny i ja lubię owoce, to się zapisałam:-)

 Ja przygotowywałam paczkę dla Judyty z Haftowane opowieści
 A do mnie takie wspaniałe cudeńka przysłała Ania z Nulkowe niteczki
Przepiękna kartka i śliczna zakładka.
 Fantastyczne przydasie:
I oczywiście pychotki:-)))
Aniu bardzo gorąco Ci za wszystko dziękuję!
Kasiu Tobie bardzo dziękuję za świetną za zabawę:-)
***
Wyczytałam także, że dziś jest Dzień Psa,
i jako psiara będę sobie podwójnie świętować;-)
Ale o tym następnym razem.

Pozdrawiam serdecznie:-)

16 komentarzy:

  1. Super, że wymianka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, właśnie ja wiem, że dzisiaj jest Dzień Psa. Mój nawet dostał kość tak wielką, że unieść jej nie mógł. O dniu owoców nie słyszałam, ale z tej okazji przygotowałaś świetne prezenty. Te, które dostałaś też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka (przynajmniej wg mnie). Fajne przydaśki - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojego psiaka już z tej okazji wycałowałam i czeka na niego pyszna kość :)
    Super wymiankę miałyście i pieknie sie obdarowałyście. Te Twoje szydełkowe truskaweczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolinko! Wspaniała wymianka , Pięknie się obdarowałyście - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolinko, super wymianka, my z psiakiem też świętowaliśmy jego dzień i mój dzień też - tak się złożyło że było co świętować 01 lipca. Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniała wymianka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka :) Najbardziej podoba mi się szydełkowy zestw z ukrytymi nożyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, nietuzinkowa wymianka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wymianka, pięknymi prezentami się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę mnie ostatnio nie było ale z całego serduch chcę podziękować za wspaniały upominek :) Wspaniałości dostałam a nożyczki to moje nowe oczko w głowie :*
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ proszę ;) Miło mi, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*